Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 470 medarbetare, en omsättning på 1100 MSEK (2016) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.
Har du tidigare erfarenhet av B2B-försäljning och alltid tyckt om att vinna och slå dina mål? Då kan jobbet som säljare hos oss på Office Management vara nästa steg för dig i din karriär!
Arbetsbeskrivning
I den här rollen äger du hela försäljningsprocessen och arbetar självständigt med att driva och utveckla affärerna. Du kommer att sälja tjänster inom produktportföljen Facility Management med fokus på lokalvård som instegsaffär. Därefter har du möjlighet att bredda kundernas utbud hos oss genom att sälja in flera av våra tjänster.
I arbetsuppgifterna ingår:
Vad kan vi erbjuda dig?
Kompetenser och Egenskaper
Vi söker dig som älskar försäljning och har en förståelse för skillnaden mellan tjänste- och produktförsäljning. Minst 2 års erfarenhet av försäljningsyrket är ett krav. Som person är du positiv, strukturerad, tävlingsinriktad med ett stort affärsfokus och med inställningen att du kommer lyckas. Tjänsten kräver körkort.
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen.
26-03-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!