Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 470 medarbetare, en omsättning på 1100 MSEK (2016) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.
Är du redo för nästa utmaning? Nu har du möjligheten att ta nästa steg i karriären hos oss på Office Management då vi söker en B2B-säljare inom telefonilösningar. Har du rätt inställning kan du med hjälp av vårt säljträningsprogram Business Academy och din Team Manager ta din försäljning hur långt som helst. Läs mer här och ansök redan idag.
Arbetsbeskrivning
Som Area Manager på Office Management är du en viktig del i vår framgång. Du kommer primärt att arbeta inom ett av våra affärsområden men målet är att du på sikt ska bredda dig inom fler affärsområden och kunna erbjuda en helhetslösning till kunden. Du äger hela försäljningsprocessen och arbetar självständigt med att utveckla och driva affärerna. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell där du får tydliga mål och stöd för att lyckas i din nya roll
I arbetsuppgifterna ingår bland annat att:
Kvalifikationer och Egenskaper
Vi söker dig med ett stort engagemang och intresse för försäljning. För att lyckas i rollen måste du ha en positiv grundinställning, vara resultat- och målinriktad samt lyhörd och nyfiken på varje kunds specifika behov. Tjänsten kräver körkort och tillgång till egen bil.
Vi erbjuder
Ansökan
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen.
24-03-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!