Telehantering är ett välkänt och stabilt företag som startade redan 1989. I dagsläget finns de i Stockholm, Göteborg och Östersund och är ett ledande företag inom telehantering i Sverige. Företaget består av ca 70 personer där de flesta tillhör kontoret i Stockholm. De arbetar främst mot staten, kommuner och större företag där installationer på exempelvis Stockholms Slott, Vasamuseet och Sveriges riksdag finns bland deras referensanläggningar. Företaget erbjuder behovsanalys, design, installation, driftsättning, service och underhåll av olika säkerhetslösningar.
I rollen som servicetekniker är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att installera och driftsätta inbrottslarm, passageanläggningar, CCTV och brandlarm. Arbetet innefattar såväl nyinstallationer som kompletteringar på redan befintliga anläggningar. Vidare förekommer även service, felsökning och underhållsarbete i tjänsten. Du ingår i företagets serviceteam som i dagsläget består av sex personer och står under tillväxt. I tjänsten ges du möjligheten att arbeta i en självständig roll ute mot kund där du utgår hemifrån med egen servicebil. Vidare finns goda utvecklingsmöjligheter och möjlighet att inrikta sig på de delar av arbetet som intresserar dig mest. Som nyanställd ges en gedigen introduktion genom löpande internutbildningar samt möjlighet till certifiering.
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockhol
Lön: Enligt överenskommelse
Är du den perfekta kandidaten? Klicka på "Ansök nu" så kontaktar vi dig så fort vi kan!
26-03-2025
Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!