Vill du ha ett meriterande extrajobb med flexibla arbetstider? Har du tidigare erfarenhet av service och tycker om att skapa nöjda kunder?
Eltel Networks är Europas ledande infranetföretag och de är specialiserade på att planera, bygga och underhålla samhällets el- och telenät. De befinner sig i en expansiv fas och söker nya medarbetare som vill vara med på deras spännande resa. Totalt har de cirka 9 600 anställda.
Eltel söker nu flera kundtjänstmedarbetare till deras SPOC (Single Point of Contact) i Göteborg, vilket är en funktion som samordnar och koordinerar service och underhåll. Totalt är de 36 medarbetare på avdelningen där slutskundsgruppen, som du arbetar i, består av åtta personer. Du kommer arbeta i en sammansvetsad grupp som är duktiga på att coacha och stötta varandra.
I rollen som kundtjänstmedarbetare är ditt huvudsakliga fokus att skapa nöjda kunder, vilket du gör genom att uppdatera dem om status på deras ärenden. Utifrån information i de interna systemen svarar du också på kundernas enklare frågor om deras ärende, både via telefon och mail. Som kundtjänstmedarbetare har du också viss kontakt med produktionsplanerare och tekniker, där ni tillsammans arbetar för att skapa nöjda kunder. Du arbetar åttatimmarsdagar cirka 1-2 dagar i veckan någon gång mellan kl. 07.30 och kl. 20.00.
Vi tror att du som söker tjänsten är en person som är tillmötesgående i ditt bemötande och att du har ett intresse av att ha kunden i fokus. Du trivs i en roll som ger dig möjlighet att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och du kan strukturera ditt arbetssätt för att driva dina uppgifter framåt, vilket underlättar för dig att hantera ett varierat arbetstempo. Vidare har du ett intresse för att samarbeta med dina kollegor där ni tillsammans skapar en god kundupplevelse.
Är du den perfekta kandidaten? Klicka på "Ansök nu" så kontaktar vi dig så fort vi kan!
26-03-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!