Letar du efter ett utmanande jobb som Digital Sales Support? Läs vidare!
OM DU HAR VILJAN, HAR VI RESTEN
Drivs du av att skapa struktur och leverera enastående kundupplevelser? Har du ett öga för detaljer och en passion för digital handel? Vi på Digital Operations söker nu en engagerad och noggrann Digital Sales Support. Är du vår näste stjärnspelare?
Vad innebär det att vara en stjärnspelare hos oss?
Stadiums mission är att inspirera till ett aktivt liv för alla. För att vi ska kunna bidra och göra vår mission möjlig är det viktigt att alla våra medarbetare har roligt på jobbet och har samma dröm som oss: att aktivera världen!
Vårt mål är att inspirera och leverera en förstklassig digital upplevelse för våra kunder. För att nå dit behöver vi medarbetare som delar vår passion och där innovation och engagemang gör skillnad. Hos oss får du möjlighet till både yrkesmässig och personlig utveckling samtidigt som du blir en del av vårt dynamiska team!
Läs mer om vårt lag och vårt erbjudande på vår
karriärsida
, på Instagram workatstadium eller vår LinkedIn. Klicka på länken här för att på 15 min få en inblick i hur det är att jobba på Stadium:https://open.spotify.com/episode/32JVkwMQDd0JqlNopwJKhH?si=7bd87e607bc845cc
.Vad innebär det att vara Digital Sales Support?
Som Digital Sales Support är du en viktig del av ett snabbrörligt team som jobbar med att driva tillväxt genom att kontinuerligt utveckla och optimera shoppingupplevelse för våra kunder online. I din roll ansvarar du bland annat för att administrera och uppdatera butikernas öppettider, vilket säkerställer att kunder alltid har tillgång till korrekt information. Du ser till att hela vårt produktsortiment är korrekt prissatt och att paketpriser är aktuella och attraktiva för våra kunder. Du kommer också att arbeta med att bevaka hur produkter och erbjudanden presenteras på sajt och se till att allt är korrekt för en optimal shoppingupplevelse. Inför reor och kampanjer förbereder och laddar du upp produkter och kampanjmaterial, och ser till att kampanjsidor är inspirerande och informativa för våra kunder. Sammanfattat har du ett nära samarbete med olika roller inom teamet med fokus på att administrera, strukturera och koordinera operativa aktiviteter inom e-handeln samt att implementera förbättringar i arbetsflöden för att optimera teamets effektivitet.
Vem är du?
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom marknad, företagsekonomi eller e-handel på universitets- eller YH-nivå eller tidigare arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är strukturerad, självständig och har en stark förmåga att prioritera i en snabbrörlig miljö. Du har goda kunskaper inom hela Office-paketet men tyngdpunkt på Excel och meriterande är om du tidigare har erfarenhet av att jobba inom digitala plattformar och CMS-system. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift och gillar att jobba administrativt i team.
Varaktighet/arbetstid
Tjänsten är en projektanställning på 9 månader heltid med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. Arbetsplatsen finns i Solna, Stockholm.
Ansökan
Eftersom vi alltid vill vara på tårna och göra saker så enkelt som möjligt är det inte säkert att vi väntar till sista ansökningsdag innan vi går vidare i rekryteringsprocessen. Så vänta inte med din ansökan utan sök redan idag!
Låter detta som en roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.
Come join the movement!
11-02-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!