Application Manager CRM Till Åhléns i Stockholm

Letar du efter ett utmanande jobb som Application Manager CRM Till Åhléns? Läs vidare!

Om tjänsten

Application Manager CRM till Åhléns

Arbetsuppgifter

Åhléns har sedan start varit i frontlinjen för detaljhandeln med vår kombination av kvalitet och hållbarhet. Vi har en vision om att förstärka betydelsefulla stunder i människors liv och som Sveriges ledande varuhuskedja har vi möjlighet att verkligen göra skillnad. Nu söker vi en erfaren systemförvaltare till vårt team på Operations för att utveckla och förvalta tjänster, applikationer och processer inom portföljen.

Vi erbjuder

I rollen som Application Manager blir du en del av vårt Operationsteam som ansvarar för Åhléns logistiklösningar från varuförsörjningsplanering, manuella och automatiserade lagerlösningar, transportlösningar till leverantörsportaler, POS och ERP. Du tillsammans med teamet ansvarar för övervakning och hantering av mindre applikationer inom Åhléns portfölj, inklusive PLM (Product Lifecycle Management), CRM (Customer Relationship Management), WMS, faktureringssystem och annan specialiserad mjukvara.

Exempel på arbetsuppgifter:

  • Förvalta och utveckla de tjänster, applikationer som ingår i portföljen.
  • Vara verksamhetens kontaktperson i dagliga frågor gällande de system som du arbetar med.
  • Fungera som support för hantering av incidenter av systemen.
  • Medverka i projekt som involverar de olika systemen.

Du blir en del av team IT Operations och kommer att samarbeta både med teamet och med stakeholders för de olika systemen inom hela organisationen.

Kvalifikationer

Vem söker vi?

Vi ger dig förtroende och ansvar över ditt arbete med möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Till oss tar du med dig:

Till denna roll ser vi även att du har med dig:

  • Erfarenhet av en liknande tjänst där du har arbetat med utveckling och systemförvaltning av CRM-system.
  • Erfarenhet av logistik, supply och ERP-system är meriterande.

I denna roll dyker nya utmaningar upp på daglig basis, därför ser vi att du är initiativtagande och har ett stort driv för att hitta lösningar och förbättringar. Du är nyfiken på att lära dig nya saker, är analytisk och har förståelse för verksamhetens behov. Eftersom du kommer att arbeta tvärfunktionellt och ha daglig kontakt med andra funktioner inom organisationen är du kommunikativ och uppskattar att arbeta i team.

Om rekryteringen


Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.

Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!

Som Application Manager på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig

varmt välkommen till Åhléns!

Vi har riktigt bra förmåner

  • Generösa personalrabatter på hela vårt sortiment
  • Flexibelt arbete & balans i livet
  • Föräldralön, friskvårdsbidrag, optikrabatt m.m.
  • Intern utbildningsportal & kompetensutveckling

Publicerad den

18-12-2024

Extra information

Status
Öppen
Önskad utbildningsnivå
Grundskola
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (erfaren)
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Svenska

Stockholm | Heltidsjobb (erfaren) | Grundskola

Ansök nu

Dela jobbannonsen