Letar du efter ett utmanande jobb som Inköpsassistent Till Åhléns Barn? Läs vidare!
Arbetsuppgifter
Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter samt lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig välkomna hos oss, känna att det är enkelt att handla, känna sig inspirerade och kunna lita på oss. Åhléns är ett värderingsstyrt företag och med omtanke som drivkraft vill vi på så sätt förenkla, förbättra och förgylla våra kunders vardag.
Vi erbjuder dig
Du blir en del av ett passionerat team om ca 10 personer. Du kommer jobba nära bland annat Produktchef, andra Inköpsassistenter och Business Controller.
Kvalifikationer
Vem söker vi?
Till oss tar du med dig:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med inledande 6 månaders provanställning vi ser gärna att du kan börja hos oss i så snart som möjligt. Du är placerad på Åhléns huvudkontor beläget en promenad från Odenplan i centrala Stockholm.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så sök redan idag!
Som Inköpsassistent på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig
varmt välkommen till Åhléns!
Vi har riktigt bra förmåner
Om företaget
Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag.
12-12-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!