Letar du efter ett utmanande jobb som Servicedesk Agent? Läs vidare!
KICKS är Nordens ledande skönhetsaktör och är en del av Matas Group A/S. KICKS erbjuder ett holistiskt skönhetskoncept med makeup, doft, hudvård och hårvård. Med professionella skönhetsexperter och en unik omnikanal-modell erbjuder KICKS personlig service, vägledning och inspiration. KICKS har 226 butiker i Sverige, Norge och Finland samt e-handel på varje marknad.
Du blir en del av ett team på fem personer som tillsammans ska hjälpa våra butiker, främst KICKS. Du kommer att arbeta mycket självständigt inom ditt område, men i nära samarbete med resten av ditt team och med rapportering till Head of IT Service & Support.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
För att lyckas i rollen tror vi att du har:
Vem är du?
Du är ambitiös, positiv och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du har ett lösningsorienterat förhållningssätt, tar egna initiativ och är driven. Din logiska förmåga hjälper dig att strukturera ditt arbete, och du är inte rädd för att ta ansvar.
Låter det intressant?
Vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 31 oktober. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte – tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Observera att vi genomför bakgrundskontroller på slutkandidater.
Välkommen med din ansökan!
22-11-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!