Vi är mer än bara en... Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Det vi har gemensamt är våra värderingar; serviceanda, laganda och...
Vi är mer än bara en arbetsgivare
Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Det vi har gemensamt är våra värderingar; serviceanda, laganda och utveckling. Med våra tjänster bidrar vi till ökad livskvalitet. Vi uppskattar socialt ansvar och samhällsengagemang. Vi bryr oss helt enkelt om varandra och vårt samhälle, och erbjuder trygghet, tillit och glädje.
Vi söker nu medarbetare till ett av våra uppdrag i Lund. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver ett stort personligt engagemang samt en hög servicekänsla. Du ska ha både vilja och förmågan att göra lite bättre varje dag.
I rollen som servicekoordinator, får du möjlighet att jobba och utvecklas inom flera olika serviceområden, däribland Reception & Växel, Helpdesk samt Meeting & Event.
Vi är en organisation som tillämpar ”multiskilling” som arbetssätt, förutom att det ger dig utveckling och variation i det dagliga arbetet, så ger det också en större möjlighet till flexibilitet gällande bemanning inom de olika serviceområdena.
Vem är du?
Du är en person som brinner för service, har ett intresse att möta människor varje dag på ett korrekt sätt. Du är vårt ansikte utåt!
Du har förmågan att ta initiativ, agera och fatta egna beslut med kunden och kollegan i fokus. Vara kommunikativ, lyhörd och ha tålamod inför kundens behov.
Du behöver kunna ställa om vid snabba förändringar, lösa dagliga utmaningar på egen hand samt tänka steget före kunden. Men även ha ett gott sinne för struktur och planering.
Du är en positiv, glad och prestigelös teamspelare, som obehindrat kan arbeta inom olika serviceområden varje dag. Tillsammans med dina kollegor bidra till god stämning i teamet, för att leverera bästa möjliga upplevelse på vår arbetsplats.
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av:
Reception & Växel, du tar emot våra besökare, svarar i växeln, samt andra administrativa arbetsuppgifter som är vanligt förekommande inom reception och växel.
Helpdesk, du tar emot felanmälningar och reklamationer via vårt ärendehanteringssystem och via telefon från kund som avser FM-relaterade ärenden (ej IT&Telefoni), samt supporterar övriga frågor som når vår helpdesk. Du har ett nära samarbete inom teamet samt inom andra verksamheter i vår organisation.
Meeting/Event, du koordinerar och medverkar vid utförande av aktiviteter för interna möten och event. Hanterar förfrågningar och beställningar via telefon och e-mail. Sköter om konferens-lokaler och bokningar. Nära samarbete med kund/beställare och andra verksamheter i vår organisation.
Kvalifikationer:
Mer om Sodexo och vilka vi är
Anställningsform och arbetstider:
Tillsvidareanställning, provanställning tillämpas. Heltid 100%, 40 timmar/vecka.
Schemalagd arbetstid mån-fre 7.30-16.30
29-09-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!