Inaktiv platsannons

TOP JOB

Swedish Speaking Customer Support Representative for Zalando!

Längtar du efter att resa utomlands? Vill du komma ner till värmen? Vad sägs som Cypern? Vi söker nu nya kundtjänstmedarbetare till ZALANDO.

38 - 40 timmar per vecka

Arbetsbeskrivning:

Du är anställd som kundtjänstmedarbetare. I denna tjänst kommer du att hantera inkommande frågor via telefon och e-post. Ditt mål är att hitta lösningar på dina kunders problem, vägleda dem på ett professionellt sätt och framför allt ge dem en utmärkt kundupplevelse. Du kommer att svara på frågor om leveranser, fakturor, appen och hemsidan. Avdelningen du kommer att arbeta på består av underbara kollegor från Danmark, Sverige, Finland och Norge. De har en god laganda och lägger regelbundet upp spännande planer tillsammans och träffas på fritiden.

Det kan kännas stort att ta ett stort steg och flytta utomlands och bosätta dig på Cypern, vi vill att du ska känna dig trygg under hela processen och därför hjälper vi dig att flytta ner! Vi erbjuder flyttpaket vilket innebär att vi hjälper till med boende och flygersättning. Vi är med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och banker. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtblickande medarbetare som brinner för att leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras "Cypernfamilj" och har en fritid som består av aktiviteter och socialt umgänge oavsett veckodag.

Vad vi erbjuder:

  • Fast månadslön med individuell provision och förmånligt bonussystem
  • Sol 330 dagar om året
  • Fördelaktigt skattesystem med 0 % inkomstskatt upp till 19 500 €/år
  • Förmånliga lokala personalrabatter på t.ex. kaféer, restauranger och gym
  • Sjuk- och olycksfallsförsäkring både under arbete och fritid
  • Flyttpaket inklusive boende och flygtillägg
  • 21 dagars semester per år
  • Hjälp med all administration på plats på Cypern som att öppna ett bankkonto och migrationsärenden

Vad vi ber om:

  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
  • Har god teknisk kompetens med mobiltelefon och dator
  • Rent brottsregister
  • För att passa in personligen söker vi dig som vill komma in i ett socialt sammanhang och vill utveckla dig själv som person. Du är ambitiös, nyfiken och konkurrenskraftig. I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet

Ansök

Låter detta som något som intresserar dig?

Ta chansen och sök redan idag, för intresset är stort och tjänsterna tillsätts snabbt. Rekrytering sker löpande och vi ser fram emot din ansökan!

Publicerad den

26-03-2025

Extra information

Foundever Cyprus är vårt multinationella kontor i Larnaca. Kontoret är modernt och präglas av värme, gemenskap och en vinnaranda bland våra cirka 600 kollegor. På kontoret finns agenter från bland annat Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland och England.

Foundever™ är en global ledare inom branschen för kundupplevelse (CX). Med 170 000 anställda över hela världen är vi teamet bakom de bästa upplevelserna för +750 av världens ledande digitala varumärken. Våra innovativa CX-lösningar, teknologi och expertis är utformade för att stödja våra kunders operativa behov och leverera en sömlös upplevelse till kunderna i de ögonblick som betyder något.

Vår företagskultur är genomsyrad av vårt syfte: Create your best moments!

Status
Stängd
Önskad utbildningsnivå
Annan, Gymnasium, Universitet/Högskolestudier, Yrkesutbildning
Ort
Nationell
Antal timmar per vecka
38 - 40
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb), Heltidsjobb (erfaren), Gap year
Ansvarig för
Customer Support Representative
Typ av jobb
Kontor / Administration , Kundservice / Call center
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Engelska, Svenska

Topjob | Nationell | Kontor / Administration | Kundservice / Call Center | Jobb för back officemedarbetare | Jobb för kundservicemedarbetare | Heltidsjobb (förstajobb) | Heltidsjobb (erfaren) | Gap year | Annan | Gymnasium | Universitet/Högskolestudier | Yrkesutbildning