Inaktiv platsannons

Account Manager till Office Management Malmö!

Om tjänsten

Office Management - det snabbast växande Facility Management bolaget inom SMB i Norden söker en driven Account Manager som har erfarenhet av att hantera långsiktiga kundrelationer.

Vill du bli en del av en innovativ och modig organisation där vi tillsammans med våra kunder tar klivet in på framtidens arbetsplats. 

Kul, skicka in din ansöka redan i dag!

Om rollen
Som Account Manager hos oss på Office Management kommer du arbeta med hela säljprocessen av kontorsnära tjänster till både befintliga och nya kunder. Du förväntas att snabbt driva dina affärer självständigt och därför söker vi dig som har erfarenhet av större kunddialoger där du förstår kundens behov, både nu och på lång sikt.

Du har arbetat med b2b och säljcykler som omfattar mycket rådgivning och relationsbyggande aktiviteter vilket gör att du har god förståelse för hur du ska strukturera upp ditt taktiska och operativa säljarbete.

Vi tror också att din erfarenhet av social selling och höga digitala närvaro kommer vara avgörande. Du delar gärna med dig dina insikter till resten av teamet med målet att ni gemensamt skapar hög kundnöjdhet.  

Arbetsuppgifter
Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål. Du får stöd för att lyckas i din roll som säljare och kommer bland annat att ansvara för;  

  • Nykundsbearbetning
  • Vård och utveckling av befintliga kunder
  • Mötesbokning
  • Uppföljning
  • Avtalsskrivning

Din profil

  • Erfarenhet av försäljning av större kundportföljer
  • B2B-försäljning
  • B-körkort
  • Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen behöver du ha hög social kompetens, vara lösningsorienterad och ansvarstagande. Du har förmåga att snabbt bygga förtroende och långsiktiga relationer, är driven och förstår vikten av att vara top of mind för kunden.

Som person är du självgående, driven och ansvarstagande. Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer.

Du vill vara del av ett team som stöttar varandra och ser det som en självklarhet att sprida positiv energi. Du motiveras troligen av att utvecklas i din roll och av att ständigt överträffa dig själv.

Vad kan vi erbjuda dig?
Du kommer till en organisation som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad. Vi trivs tillsammans och ser det som en självklarhet att dela med oss av kunskap, kompetens och insikter.

För oss är work life balance viktigt. Våra chefer är närvarande, vi har en inkluderande arbetsplats och ger alltid rätt förutsättningar för våra medarbetare att utvecklas. Vi satser långsiktigt på våra medarbetare och du börjar din resa hos oss genom en gedigen onboardning.

Vårt erbjudande omfattas bland annat av;

    • En timmes träning på arbetstid varje vecka
    • En timmes utbildning/förkovring på arbetstid varje vecka
    • Möjlighet till tjänstebil
    • Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021, 2022, 2023
    • O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify

Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management är klimatneutralt enligt standarden PAS2060, vilket innebär mätning, minskning och klimatkompensering av hela bolagets klimat­avtryck. Arbetet omfattar utsläpp från hela verksamheten, inklusive produkter och tjänster som levereras till kund. Bolaget är miljöcertifierade ISO14001. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Uppsala, Tammerfors, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Kramfors, Helsingborg, Linköping och Luleå.  

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Krusegatan 19, 212 25 Malmö, Sweden

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning  

Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Andreas Adolfsson, Sales Manager på 010–8585479.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Office Management

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management är klimatneutralt enligt standarden PAS2060, vilket innebär mätning, minskning och klimatkompensering av hela bolagets klimat¬avtryck. Arbetet omfattar utsläpp från hela verksamheten, inklusive produkter och tjänster som levereras till kund. Bolaget är miljöcertifierade ISO14001. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2022 och har kontor i Stockholm, Oslo, Uppsala, Tammerfors, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Kramfors, Linköping och Luleå.

Grundades 1993
Medarbetare 450
Omsättning 1320 MSEK

Publicerad den

26-11-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Malmö
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Malmö | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)