Inaktiv platsannons

Servicepersonal för Kaffe och Vattenmaskiner sökes till Linköping!

Om tjänsten


Har du tidigare erfarenhet av service och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad? Då passar rollen som Service personal hos Office Management dig perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna inom affärsområdet Facility Management.

Om rollen

Vi erbjuder våra kunder framtidens arbetsplats genom konstorsnära tjänster. Som Servicepersonal kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du är ansiktet utåt hos våra kunder och ansvarar över att kaffemaskiner är påfyllda och i toppskick.

Arbetsuppgifter

I den här rollen är du social, positiv och självgående. Du kommer att vara ute hos kund dagligen och säkerhetsställa att kaffemaskiner är tiptop och att dem alltid är påfyllda. I samband med Service levererar vi även förbrukningsmaterial, så som kaffe, te och mjölk. Ditt arbete är en viktig del i hur kunden upplever leveransen men även samarbetet med oss.

Krav profil

  • Du innehar B-körkort
  • Goda kunskaper i svenska
  • Det är meriterande om du tidigare jobbat inom service men inget krav.

Personliga egenskaper

För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven och ansvarstagande! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer.

Vad kan vi erbjuda dig?

  • Hos Office Management erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
  • Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
  • För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
  • Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
  • O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify

Om oss

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Uppsala, Tammerfors, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Kramfors, Helsingborg, Linköping och Luleå.

 

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Halvtid (50%), med god chans till utökning av tjänsten

Plats: Linköping

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

 

 

Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Kim Söderström, på 010–8585197.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Office Management

Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i Norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 450 medarbetare, en omsättning på 1320 MSEK (2019) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland. 

Vår vision
Vi gör din arbetsdag framgångsrik.

Grundades 1993
Medarbetare 450
Omsättning 1320 MSEK

Publicerad den

15-12-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Linköping
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Linköping | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)