Har du erfarenhet av dagligvaruhandel och ledarskap? Vill du jobba i en butik i en expansiv fas och ingå i ledningsgrupp? Inspireras du av ledarskap, matglädje, försäljning och hållbarhet? Nu söker vi en Säljchef varuflöde till Stora Coop Nyköping!
Som Säljchef ansvarar du för butikens samtliga områden inom mötet med kunden där du driver frågor och aktiviteter utifrån att hålla en hög kundnöjdhet. Du har fullt personalansvar och når dina mål genom dina medarbetares prestationer. Du leder coachar, engagerar och följer upp dina medarbetare utifrån gemensamma arbetssätt.
Du har i uppgift att stärka kundupplevelsen genom att säkerställa effektiva processer inom varuförsörjning som leder till en lönsammare affär. Du är en förebild och agerar i enlighet med Coops policys och Coops kundlöfte ”prisvärd”, ”hållbar”, ”matglädje”. I din roll ingår även arbetsledning under butikens olika öppettider. Arbetet är fysiskt krävande. Du rapporterar till Butikschefen och ingår i butikens ledningsgrupp tillsammans med en till säljchef och har därmed ett helhetsansvar för butikens resultat.
Coop erbjuder ett stimulerande arbete i en spännande bransch och i ett bolag som har en positiv utveckling och stark tillväxt. Du kommer till ett härligt team med stark sammanhållning, där alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter samtidigt som man hjälps åt vid behov och bidrar till Coops fortsatta framgång. Om du står för viljan och förmågan, så står vi för möjligheten till en spännande och utvecklande framtid tillsammans med dig.
Har du drivet att vara med i framgångsresan?
Som Säljchef varuflöde ingår du i butikens ledningsgrupp och har utöver ditt ansvar för varuflödet i butiken. Rollen innebär löpande ansvar för arbetssätt och rutiner för att skapa en effektiv vardagsdrift i butiken. Du arbetsleder plock, frontning, varupåfyllning, skyltning och etikettsvård, hålla snyggt och hantera reklamationer och kundklagomål.
Tillsammans med butikens andra självchef ansvarar du för bemanning, säljplanering och rutinscheman. Ni arbetar enligt riktlinjer, handlingsplaner och har mål- och resultatansvar. Du driver butikens utveckling framåt tillsammans med resten av ledningsgruppen. Utöver ovan ingår även dagligt butiksarbete där du ger förstklassigt kundbemötande och service för Coops kunder.
Du har övergripande personalansvar och där ingår att:
Utöver detta ingår även bl a följande arbetsuppgifter i din roll:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, provanställning tillämpas. Coop samarbetar med Randstad i denna rekrytering. Sista dag för ansökan är den 5 aug. Urval kommer att ske löpande. För mer information om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Tomas Köhler 0736-794777
26-03-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!