Inaktiv platsannons

Rekryteringskonsult Interim Management - Finance & Accounting i Stockholm

Michael Page Sweden söker efter en Rekryteringskonsult Interim Management - Finance & Accounting.

Om tjänsten


Vill du ta nästa steg i din karriär på ett av världens högst ansedda rekryteringsbolag? Till följd av vår ständiga expansion letar vi nu efter nya medarbetare. Michael Page är en del av Page Group, ett av de mest välkända och framgångsrika rekryteringsbolagen med global närvaro.

Information om kunden

Vill du ta nästa steg i din karriär på ett av världens högst ansedda rekryteringsbolag? Till följd av vår ständiga expansion letar vi nu efter nya medarbetare. Michael Page är en del av Page Group, ett av de mest välkända och framgångsrika rekryteringsbolagen med global närvaro.

Till vårt Stockholmskontor letar vi efter ytterligare drivna rekryteringskonsulter med stort kommersiellt ansvar. Du kommer att kliva in i en internationell miljö där kollegor och kunder talar både Svenska och Engelska och där du blir ansvarig för hela rekryteringsprocessen. Detta sätter prov på din organisations- och prioriteringsförmåga då du kommer att ansvara för att träffa kunder, intervjua kandidater och aktivt arbeta med att expandera ditt personliga nätverk.

Rollen innebär att dagligen bygga kundrelationer och bearbeta nätverk inom ditt specialistområde för att få en god förståelse för vad som skiljer kunderna och kandidaternas behov åt. Eftersom du kommer att arbeta i en bransch med hög konkurrens där du hanterar dina processer självständigt bör du har rekryteringserfarenhet sedan tidigare och värdesätta relationsbyggande högt. Men det absolut största framgångsreceptet inom Page Group är en konstant strävan efter att utvecklas.

Page Group är kända för att ta hand om och tillgodose behoven hos sina anställda och bidrar alltid med flerstegsutbildningar, en tydlig karriärplan samtidigt som vi gärna uppmuntrar individen till att söka internationella möjligheter om den önskar.

Beskrivning

Som rekryteringskonsult ansvarar man för hela rekryteringsprocessen. Det innebär att dina arbetsuppgifter inkluderar allt ifrån bland annat kundmöten, kandidatintervjuer, löneförhandling, avtalsskrivning, konsulthantering och uppföljning.

Rollen innefattar bland annat:
Eget ansvar för hela rekryteringsprocessenDaglig kontakt med kunder och kandidater via telefon eller mötenUtveckling och underhåll av ditt specialiserade kandidatnätverkSamarbete i team för att dela kandidater, tips och rollerPrisförhandling med kund och löneförhandling med kandidaterAtt klara av och slå uppsatta mål för din personliga utveckling
Sökandes profil

För att passa i rollen ser vi gärna att du bland annat har:
Minst 2-3 års erfarenhet av sälj och / eller rekryteringRelevant utbildning (Business Administration, Finance & Accounting)Tidigare erfarenhet inom Finance & Accounting ( inom Redovisning eller Controlling) är meriterandeFlytande tal och skrift i Svenska och EngelskaEn vilja att driva och stänga processerFörmågan att prioritera och drivs av personlig utvecklingEn stark karaktär och inte räds av ett högt tempo
Jobberbjudande

Vill du arbeta i en internationell miljö där din personliga utveckling går hand i hand med företagets? Ansök direkt! Har du några frågor eller funderingar är du välkommen att ta kontakt med Amanda Dahlquist på Michael Page. Vi ser fram emot din ansökan!

Publicerad den

26-03-2025

Extra information

Status
Stängd
Önskad utbildningsnivå
Grundskola
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Ekonomi / Juridik
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Svenska

Stockholm | Ekonomi / Juridik | Heltidsjobb (förstajobb) | Grundskola