Kundservicemedarbetare med fokus på... Idag är det aldrig långt till en surfplatta eller dator. Mobilen är vår bästa vän. Och det kommer ständigt nya lösningar som gör det digitala livet enklare,...
Kundservicemedarbetare med fokus på kundupplevelse
Idag är det aldrig långt till en surfplatta eller dator. Mobilen är vår bästa vän. Och det kommer ständigt nya lösningar som gör det digitala livet enklare, roligaste och mer fantastiskt. Ändå har den digitala revolutionen bara börjat. Utvecklingen rusar vidare. Snart kommer det vara möjligt att se, uppleva och göra saker vi ännu bara drömmer om.
Det är här Telenor kommer in.
Vi för människor närmare varandra och ger dem tillgång till den allra senaste tekniken. Vi står mitt i den digitala förändringen. Vi lever och utvecklas med den.
Nu behöver vi din hjälp för att utvecklas ännu mer.
Vi söker engagerade medarbetare till Telenors kundservice som drivs av Sykes i Göteborg och Kalmar.
Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke. I rollen tar du emot inkommande samtal från våra kunder. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och göra ditt yttersta för att lösa kundens problem på ett effektivt och systematiskt sätt. Du förmedlar positiv energi i kundsamtalet, är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov. Vanliga frågor från kunderna är rörande abonnemang, produkter, fakturor och teknisk support.
I rollen är försäljning en naturlig del, vilket förutsätter att du är resultatfokuserad, övertygande och uthållig som person. Du strävar efter att hela tiden utveckla dig själv och motiveras av att nå högt uppsatta mål.
Kundupplevelsen är nummer ett för oss på Telenor. Genom att visa respekt, hålla vad du lovar, sträva efter enkelhet och vara inspirerande mot kunder och dina kollegor är du en tydlig ambassadör för Telenor, våra värderingar och vårt varumärke. Detta vet vi påverkar kunden långsiktigt.
Välkommen med din ansökan!
29-03-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!