Inaktiv platsannons

Säljchef E-handel – Stora Coop Eskilstuna i Eskilstuna Eskilstuna

Om tjänsten

Vi på Coop erbjuder våra kunder och medlemmar ett hållbart och prisvärt sortiment i butiker som utstrålar matglädje. Vi brinner för kundmötet och vår vision är att vara den goda kraften i mat-Sverige. Inspireras du som oss av matglädje, försäljning och hållbarhet?

Som Säljchef E-handel ansvarar du för samtliga områden inom butikens E-handel, såväl butikens beställningar för hemleverans som beställningar inom konceptet Hämta. Detta innebär att din roll är starkt bidragande till kundens positiva helhetsupplevelse av Coop, dvs. såväl fysisk butik som E-handel. Du är den som ansvarar, och agerar för att kunden i alla situationer alltid är nöjda med sina köp i vår E-handel, dvs den totala kundupplevelsen där du driver frågor och aktiviteter utifrån att maximera NKI och måluppfyllelse mot övriga nyckeltal.

Du har fullt personalansvar och når dina mål genom dina medarbetares prestationer. Du leder, coachar, engagerar och följer upp dina medarbetare utifrån gemensamma arbetssätt. Befattningen ska stärka kundupplevelsen genom att säkerställa korrekta och fräscha leveranser inom överenskommen tidsram. Du är en förebild och agerar i enlighet med Coops policys och Coops kundlöfte ”prisvärd”, ”hållbar”, ”matglädje”. I din roll ingår även arbetsledning under E-handelns olika öppettider. Arbetet är fysiskt krävande.

Du ingår i butikens ledningsgrupp och har därmed ett delansvar för butikens resultat. I ledningsgruppen driver du främst utveckling och aktiviteter inom E-handeln. Du rapporterar till Butikschefen.

Utöver detta ingår även bl a följande arbetsuppgifter i din roll:

  • Säkerställa effektiva rutiner och arbetssätt inom E-handeln
  • Resultatansvar för E-handeln
  • Ansvarig för E-handelns arbete med egenkontroll samt rutiner för kvalitetssäkring
  • Ständigt förbättra gemensamma rutiner som t ex teamplock, städning och frontning
  • Kundrundor för att säkra kundupplevelsen
  • Säkerställa arbetet med CAO utifrån kundnöjdhet, lönsamhetsperspektiv och effektivitet
  • Ansvara för god ordning och rätt rutiner för lager och varumottagning
  • Säkerställa framtagna beställningsrutiner
  • Säkerställa goda rutiner för prisvård
  • Säkerställa rutiner gällande inköp, reklamationer och fakturering
  • Ansvarig för daglig uppföljning samt ständig förbättring av fys i butik
  • Övergripande personalansvar, bla. Medarbetarsamtal, rehabilitering och delegering.
  • Säkerställa att dina medarbetare vet vad ska prioritera
  • Hantera reklamationer och kundklagomål

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid 40 timmar i veckan.

Publicerad den

27-03-2025

Extra information

Status
Stängd
Ort
Eskilstuna Eskilstuna
Typ av kontrakt
Deltidsjobb
Typ av jobb
Detaljhandel
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Detaljhandel | Deltidsjobb