För vår kunds räkning söker vi en HR- och löneassistent för att täcka en föräldrarledighet! Du kommer här stötta upp i ett brett HR arbete och förberedelse för lönekörning. Du kommer tillhöra en internationell arbetsmiljö med närmsta chef belägen i London, där ni kommer ha ett digitalt samarbete - precis i linje med dessa tider. Du som söker är självständig, har god samarbetsförmåga och är noggrann. Vi tror du har arbetat inom HR eller lön innan och har viss erfarenhet inom området. Välkommen in med din ansökan! Academic Work är ett rekryterings- och bemanningsföretag. Vi rekryterar och hyr ut young professionals – studenter och akademiker som befinner sig i början av karriären. Academic Work startades av tre studenter som levde sin egen af
Vår kund är ett amerikanskt multinationellt bolag som producerar vitvaror för hemmet. Till dem letar vi nu efter en HR och löneassistent till kontoret i Stockholm. Då en kollega gått på föräldraledighet kommer du täcka upp under den frånvaron. Du kommer arbeta med HR-manager i London och mot de nordiska länderna och deras anställda. Då din närmsta chef sitter i London kommer ert samarbete ske digitalt, något vi tror att du ser som en möjlighet i dessa tider. Du kommer tillhöra kontoret i Alvik och i dagsläget arbetar du hemifrån. Du kommer komma in och arbeta som konsult via Academic Work men ute hos denna kund. Initialt är detta uppdrag på 3 månader med start i januari, men med goda chanser att detta pågår ca ett år, förutsatt att samarbetet flyter på bra mellan alla parter. Du erbjuds * En bred roll på ett spännande och internationellt företag * Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
26-03-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!