På Coop center i Stockholm arbetar vi dagligen med att stötta våra butiksverksamheter runt om i hela landet och ge bästa service till Coops föreningar, medlemmar och kunder. Här arbetar vi varje dag för att göra skillnad och skapa en hållbar livsmedelskedja.
Vi befinner oss i en tid av förändringar, som kräver flexibilitet och fart för att möta kundernas unika behov. I den allt mer individanpassade och digitaliserade omvärlden är det den som bäst känner sina kunder och anpassar sig till deras behov som förtjänar deras matinköp och Coop satsar på att skapa marknadens bästa kundupplevelse. Och det är här du kommer in i bilden!
Till vår nystartade avdelning Erbjudande & Format söker vi nu nyfiken och engagerad analytiker som brinner för kund och vill ha en nyckelroll i att förstå kunderna och vilket erbjudande de vill ha nu och framåt i tiden. Dina närmaste kolleger har roller inom affärsutveckling, projektledning och butiksdesign, men ditt kontaktnät kommer spänna över många avdelningar då insikter om kund är något vi brinner för!
I rollen som Analytiker Kundinsikt har du huvudansvaret för
27-03-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!