Inaktiv platsannons

Kundtjänstmedarbetare Nordea, Timvikarier i Halmstad

Om tjänsten

Till Nordeas kontor i Halmstad söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag.

Vi ser fram emot att träffa dig som trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med ditt engagemang och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank, där vi möter kunderna i nya kanaler, och på nya sätt - varhelst och närhelst det passar dem.

Välkommen till ett härligt team. Vi är idag 6 privatrådgivare, 3 kundrådgivare, 3 timvikarier och 1 kontorschef och ett blandat team vad gäller ålder och kön.

Om tjänsten

I rollen som kundtjänstmedarbetare är du ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa positiva kundupplevelser, underlätta för kunder och hitta affärsmöjligheter. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler. 

Dina fokusområden blir att:

  • Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, med fokus på att lösa kundens ärende direkt. 
  • Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på hitta sälj- och servicemöjligheter i kundsamtalet, och vid behov säkerställa att kunden får träffa Privatrådgivare eller Företagsrådgivare för att bidra till långsiktiga kundrelationer.
  • Utifrån kundernas behov aktivt se till att de erbjuds våra olika tjänster, produkter och kanaler.

Tjänsten är placerad i Halmstad.

Vem du är

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.

Du:

  • Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor.
  • Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.
  • Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor, samt bidra till ett öppet och positivt klimat.


Det är meriterande om du har en akademisk utbildning och är Swedsec-licensierad. Du har professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.

Nästa steg

Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2020-11-20.

För mer information om tjänsten, är du välkommen att kontakta kontorschef Lina Larsson på telefon 070-5086220 eller via mail

Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.

Publicerad den

26-03-2025

Extra information

Status
Stängd
Ort
Halmstad
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration , IT
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Halmstad | Kontor / Administration | IT | Heltidsjobb (förstajobb)