Parken är din scen, gästerna din förväntansfulla publik och tillsammans med dina kollegor är du med och skapar oförglömliga upplevelser och sagolika minnen för tusentals barn och vuxna varje dag.
Vilda djur och kiknande skratt är en del av vår vardag. Att sprida kunskap och glädje likaså. Vill du vara en del av denna magiska värld och dessutom brinner för ekonomi och redovisning? Då är detta något för dig!
I rollen som redovisningsassistent är du ansvarig för Kolmårdens kassakontor. Du lämnar ut och tar emot växelkassor, kontrollräknar och analyserar eventuella avvikelser. Du bokför och stämmer även av Vildmarkshotellets och parkens dagsförsäljning. Även andra vanligt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning såsom löpande bokföring och fakturering utförs av dig som Redovisningsassistent. Kolmården är en stor arbetsplats med tidvis högt tempo, det gäller att vara stresstålig och flexibel.
Vi söker dig som har jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare och det är meriterande om du har en pågående eller avslutad utbildning inom ekonomi, redovisning, bokföring eller liknande. Som person tycker du om att ta ansvar, är noggrann i det arbete du utför och du trivs lika bra med att arbeta självständigt som i grupp. Då det förekommer bilkörning i tjänsten är B-körkort ett krav.
Tjänsten är en säsongsanställning och sträcker sig från mitten av april till september med varierande sysselsättningsgrad. Arbetstiden är anpassad efter verksamhetens öppettider vilket betyder att man arbetar både dagtid, kvällar samt helger. Lön tillämpas enligt kollektivavtal. Vi kommer att genomföra bakgrundskontroller på samtliga slutkandidater som en del i rekryteringsprocessen.
Sista ansökningsdag är 14 februari men urval sker löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida, www.magisksommar.se , ej via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
26-03-2025
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!